دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • آموزش
  • پژوهش
  • اساتید
  • دانشجویان
  • کارکنان
  • روابط عمومی

دفتر معاونت پژوهشی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۸/۲۱ | 

کارشناس امور پژوهشی و مسئول دفتر معاونت پژوهشی: معصومه عبدلی

شماره تماس مستقیم:  ۸۸۲۰۸۱۹۵

شماره داخلی: ۴۳۶۵۱۰۰۰ داخلی ۷۰۸

شرح وظایف:

  • هماهنگی جلسات معاونت پژوهشی دانشکده و تشریفات مربوطه
  • انجام امور مرتبط با  برگزاری جلسات شورای پژوهشی
  • بررسی طرح های تحقیقاتی ثبت شده در سیستم پژوهشیار و انجام مکاتبات با مجری طرح جهت تکمیل فرایند ثبت طرح
  •  هماهنگی و تنظیم دستور جلسات شورای پژوهشی
  • تنظیم  صورت جلسه طرح های دارای مصوب، پس از بررسی  و تایید شورای پژوهشی دانشکده
  • ارسال طرح های مصوب شورای پژوهشی دانشکده  بالای ده میلیون به شورای رنکینگ معاونت پژوهشی دانشگاه جهت بررسی علمی و هزینه ای
  • ارسال طرح های پژوهشی مصوب به کمیته اخلاق دانشگاه جهت اخذ تأییدیه
  • تنظیم قراردادهای طرح های زیر ده میلیون و ارسال فرم قرارداد به مجری طرح و پیگیری مراحل عقد قرارداد
  • بررسی و پیگیری مقالات ناشی از طرح ها و کنترل تعهدات مجری بر اساس مفاد قرارداد
  • شرکت در کارگاه های آموزشی و جلسات مرتبط با سیستم پژوهشیار
  • پیگیری به روز رسانی وب سایت معاونت پژوهشی
  • بررسی و تایید  نهایی مستندات طرح های پژوهشی درمرحله تسویه حساب
  • پاسخگویی به کلیه مراجعین بصورت حضوری و تلفنی
  • دریافت روزانه نامه ها از اتوماسیون
  • آماده کردن و تهیه پیش نویس نامه های ارجاعی از معاون پژوهشی
  • پیگیری جواب نامه ها از واحدهای تحت پوشش معاونت طبق دستور معاون پژوهشی دانشکده
  • بررسی و پیگیری مشکلات و گزارش های ضروری دریافتی از سوی دانشجویان و انتقال آن به معاون پژوهشی
  • مرتب و دسته بندی کردن فایل های معاونت پژوهشی
  • انجام سایر امور محوله از سوی معاون پژوهشی

کارشناس امور پژوهشی: کبری عبدلی بیدهندی

 تلفن تماس: ۴۳۶۵۱۰۰۰ داخلی  ۱۰۱  

شرح وظایف:

  • جستجوی مقالات اعضاء ھیئت علمی در sid ،pubmed ،web of science ،scopus ، googlescholar  و ورود اطلاعات آن در نرم افزار کتابخانه
  • ورود اطلاعات و مشخص کردن ایندکس مقالات اعضای هیئت علمی  در نرم افزار آذرسا
  • Merge کردن پروفایلهای مختلف اعضاء در اسکوپوس
  • جستجوی استنادات مقالات اعضای ھیئت علمی و ارسال ایمیل و درخواست اصلاح آن در اسکوپوس
  • چک کردن سامانه علم سنجی وزارت بهداشت و پیدا کردن تناقضات و اطلاع رسانی به اعضاء وکمک در رفع آن
  • جستجو جهت دریافت fulltext رایگان مقالات و کتب الکترونیک برای اعضاء  هیئت علمی و دانشجویان
  • ارسال فرم تکمیل شده برای ثبت مستندات فعالیتهای پژوهشی اعضای هیئت علمی  جهت  تکمیل نهایی در آذر ماه
  • تفکیک مقالات  بر اساس گروههای آموزشی و محاسبه امتیاز فعالیت ها بر اساس راهنمای تکمیل فرم ارزشیابی عملکرد
  • مقایسه امتیاز افراد گروه های آموزشی و گرو ه های آموزشی با یگدیگر و تهیه ی گزارش ارزشیابی فعالیت های پژوهشی
  • تعیین و معرفی پژوهشگران ممتاز هر گروه آموزشی و پژوهشگر برتر بر اساس مستندات
  • مشخص کردن ایندکس مقالات submit شده توسط دانشجویان
  • کنترل پایان نامه ها از نظر نحوه نگارش و رفرنس نویسی
  • کلیه کارهای مرجع (راهنمایی برای انتخاب کلیدواژه ها جهت جستجو، چگونگی استراتژی جستجو،  چگونگی دریافت کد orcid، مشخص کردن اعتبار نشریه، اشکالات در word، endnote، چگونگی جستجو در نرم افزار آذرسا و کمک در چگونگی ساختن استایل برای یک مجله خاص در endnote، نصب endnote، powerpoint، ...)
  • فهرست نویسی کتب الکترونیک و ورود اطلاعات کتب در نرم آفزار آذرسا
  • تهیه لیست کتب تالیفی اعضاء هیئت علمی
  • امور مربوط به انتخاب کتاب جهت خریداری و فهرست نویسی کتب لاتین
  • کمک و راهنمایی به دانشجویان در submit مقالات
  • امور مربوط به تسویه حساب دانشجویان کارشناسی ارشد

کارشناس امور پژوهشی: زهرا روزبهانی

تلفن تماس: ۴۳۶۵۱۰۰۰ داخلی  ۷۰۶E  
شرح وظایف:

  • پیگیری و بروز رسانی وب سایت فارسی و انگلیسی معاونت پژوهشی
  • پیگیری دقیق برنامه عملیاتی معاونت پژوهشی
  • هماهنگی و پیگیری کارگاه های توانمند سازی اعضای هیئت علمی و جلسات راهبری پژوهش
  • پیگیری امور در برگزاری گارگاه های کمیته تحقیقات دانشجویی
  • جمع آوری گزارش ماهانه واحدهای تحت پوشش معاونت پژوهشی
  • اعتبار بخشی پژوهشی
  • تنظیم تفاهم نامه های معاونت پژوهشی با سایر ارگان ها
     

دفعات مشاهده: 3768 بار   |   دفعات چاپ: 235 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر