دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • آموزش
  • پژوهش
  • اساتید
  • دانشجویان
  • کارکنان
  • روابط عمومی

دفتر معاونت پژوهشی

مسئول امور پژوهشی معاون پژوهشی: معصومه عبدلی

شماره تماس مستقیم: ۸۸۲۰۸۱۵۹

شماره داخلی: ۴۳۶۵۱۰۰۰ داخلی ۷۰۸

شرح وظایف:

  • هماهنگی جلسات معاونت پژوهشی دانشکده و تشریفات مربوطه
  • انجام امور مرتبط با  برگزاری جلسات شورای پژوهشی
  • بررسی طرح های تحقیقاتی ثبت شده در سیستم پژوهشیار و انجام مکاتبات با مجری طرح جهت تکمیل فرایند ثبت طرح
  •  هماهنگی و تنظیم دستور جلسات شورای پژوهشی
  • تنظیم  صورت جلسه طرح های دارای مصوب، پس از بررسی  و تایید شورای پژوهشی دانشکده
  • ارسال طرح های مصوب شورای پژوهشی دانشکده  بالای ده میلیون به شورای رنکینگ معاونت پژوهشی دانشگاه جهت بررسی علمی و هزینه ای
  • ارسال طرح های پژوهشی مصوب به کمیته اخلاق دانشگاه جهت اخذ تأییدیه
  • تنظیم قراردادهای طرح های زیر ده میلیون و ارسال فرم قرارداد به مجری طرح و پیگیری مراحل عقد قرارداد
  • بررسی و پیگیری مقالات ناشی از طرح ها و کنترل تعهدات مجری بر اساس مفاد قرارداد
  • شرکت در کارگاه های آموزشی و جلسات مرتبط با سیستم پژوهشیار
  • پیگیری به روز رسانی وب سایت معاونت پژوهشی
  • بررسی و تایید  نهایی مستندات طرح های پژوهشی درمرحله تسویه حساب
  • پاسخگویی به کلیه مراجعین بصورت حضوری و تلفنی
  • دریافت روزانه نامه ها از اتوماسیون
  • آماده کردن و تهیه پیش نویس نامه های ارجاعی از معاون پژوهشی
  • پیگیری جواب نامه ها از واحدهای تحت پوشش معاونت طبق دستور معاون پژوهشی دانشکده
  • بررسی و پیگیری مشکلات و گزارش های ضروری دریافتی از سوی دانشجویان و انتقال آن به معاون پژوهشی
  • مرتب و دسته بندی کردن فایل های معاونت پژوهشی
  • انجام سایر امور محوله از سوی معاون پژوهشی

کارشناس پژوهش: کبری عبدلی بیدهندی

تلفن تماس: ۴۳۶۵۱۰۰۰ داخلی  ۱۰۳

شرح وظایف:

  • تنظیم نامه و ارسال فرم مربوطه برای ثبت مستندات فعالیت های پژوهشی اعضای هیئت علمی جهت تکمیل و پیوست کردن مستندات  در شهریور ماه هر سال
  • ارسال فرم همراه با مستندات توسط عضو هیئت علمی به معاونت پژوهشی در اسفند ماه همان سال از طریق سیستم اتوماسیون
  • تفکیک مستندات بر اساس گروه های آموزشی و اعضای هیئت علمی
  • محاسبه امتیاز فعالیت ها بر اساس راهنمای تکمیل فرم ارزشیابی عملکرد فعالیتهای پژوهشی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در سال ۱۳۹۳ و ثبت و بایگانی مستندات دریافت شده در کامپیوتر
  • مقایسه امتیاز افراد گروه های آموزشی و گرو ه های آموزشی با یگدیگر
  • ارسال نامه و فرم ها به اعضای گروه و اطلاع رسانی امتیاز کسب شده از طریق اتوماسیون پس ار رویت و تائید معاون پژوهشی
  • پیگیری نواقص و تکمیل مستندات تا ۳۰ روز پس از ارسال نامه و فرم پیوست
  • اصلاح و نهایی نمودن فرم ها و ارسال مجدد آنها به اعضا از طریق سیستم اتوماسیون
  • تهیه و گزارش ارزشیابی فعالیت های پژوهشی برای معاون پژوهشی دانشکده
  • تعیین و معرفی پژوهشگران ممتاز هر گروه آموزشی و گروه آموزشی برتر بر اساس مستندات و گزارش در شورای پژوهشی دانشکده و اعلام نتایج در هفته پژوهش

دفعات مشاهده: 2670 بار   |   دفعات چاپ: 163 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر