دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • دانشجویان
  • اساتید
  • کارکنان
  • تفاهم نامه ها
  • خدمات الکترونیک
  • کنگره ها

معرفی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۱ | 

بسمه تعالی

ما در عصری زندگی می کنیم که به عصر ارتباطات و اطلاعات مشهور است به هر میزان که سازمان ها و موسسات و نهادهای دولتی و غیر دولتی با انسانها و افراد پرسشگر و علاقه مند به کسب اطلاعات از طریق فعالیت های روابط عمومی به صورت دو طرفه و دو سویه و با استفاده از ابزار و ادوات ارتباطی مختلف و گوناگون به ارتباط بپردازد و به نقش و اهمیت آن آشنا باشند همانا مشارکت و همیاری  انسجام اجتماعی و در نتیجه پیشرفت و توسعه و موفقیت و بهره وری روز افزون را به دست خواهند آورد. روابط عمومی در حقیقت، ابزار دوگانه ای است که از یک سو باعث آگاهی مدیران از محیط پیرامون آنها می شود و از سوی دیگر باعث انعکاس درست فعالیت آنان به جمعیت مخاطب می گردد. برقراری این ارتباط دوطرفه در هر سطحی، مترادف؛ سطح توفیق روابط عمومی است. در انتها شهرت و اعتبار یک سازمان را باید به نوعی نتیجه و حاصل فعالیت های ارتباطی و یا روابط عمومی درون سازمانی آن دانست چون روابط عمومی یعنی پل، پل ارتباطی، پل پیوستگی، پل پذیرش، پل ادراک، و پل یکپارچه بودن وحدت میان افراد درون سازمان با هم و با دستگاه هایی که با آنان ارتباط دارند.

از این رو روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی در جهت تحقق اهدافی چون نمایان ساختن و انعکاس اخبار و اطلاعات روزآمد، هماهنگی و همکاری در برپایی ویژه برنامه ها، مطالعه اخبار چاپ شده در جراید و تهیه چکیده مطالب مربوط به دانشگاه و سطح وزارتخانه، هماهنگی و همکاری در برپایی ویژه برنامه ها، هماهنگی با وزارت متبوع درخصوص اجرای برنامه های درخواستی، هماهنگی با شورای سیاستگذاری به منظور اطلاع رسانی درخصوص برگزاری نشست های مطبوعاتی، هماهنگی با رسانه ها و جراید و صدا و سیما جهت تهیه گزارش و خبر از مراسم و مناسبت ها و انجام امور درخواستی از سوی دفتر ریاست دانشگاه، خود را ملزم به برنامه ریزی و تلاش می داند.

سمیه پورمرتضی

مسئول روابط عمومی دانشکده


دفعات مشاهده: 655 بار   |   دفعات چاپ: 26 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر