اخبار دانشکده

  • 1402/08/02 - 09:03
  • - تعداد بازدید: 185
  • - تعداد بازدید کنندگان: 162
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری غرفه معرفی دانشکده پرستاری و مامایی

21917.mp3 برگزاری غرفه معرفی دانشکده پرستاری و مامایی

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی: در راستای برگزاری جشن دانشجویان ورودی سال 1402، غرفه معرفی دانشکده پرستاری و مامایی در سالن همایشهای رازی با همیاری انجمن های علمی پرستاری و مامایی برپا شد. این غرفه با استقبال گسترده دانشجویان و مسئولین دانشگاه مواجه شد.

دکتر عباسی؛ رئیس دانشکده به همراه دکتر اینانلو؛ معاون دانشجویی فرهنگی ضمن بازدید از غرفه با دانشجویان گفت‌وگو کردند. هم چنین دکتر پازوکی؛ رئیس دانشگاه به همراه معاونین و مسئولین دانشگاه از غرفه دانشکده بازدید نمود. دانشجویان انجمن های علمی پرستاری و مامایی توضیحاتی در مورد فعالیت های خود بیان کردند. ضمناً کلیپ فعالیت های دانشجویی فرهنگی دانشکده به نمایش گذاشته شد.

دکتر پازوکی ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از کسب موفقیت و پذیرش دانشجویان در این دانشگاه، گفت: دانشگاه می‌خواهد دانشجویی تربیت کند که صاحب بصیرت باشد و بتواند حق را از باطل تشخیص دهد. وی با اشاره به ویژگی‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای ۱۱ دانشکده است که با ۱۳۰۰ عضو هیئت علمی توانسته در رتبه بندی‌های بین المللی افتخارات بسیاری کسب کند که از جمله این افتخارات، کسب رتبه ۸۰۰-۶۰۰ در بین ۱۵۰۰ دانشگاه علوم پزشکی در دنیاست. رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران وظیفه نسل چهارم دانشگاه را در پذیرش مسئولیت اجتماعی دانشجویان یک ضرورت دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از  ۱۰ میلیون نفر و حدود 12 درصد جمعیت کل کشور و کارخانه ها و صنایع بزرگ کشور تحت پوشش خدمات این دانشگاه هستند. هرگونه پیشنهاد درخصوص تاسیس شرکت‌های دانش بنیان را شخصاً از شما می‌پذیرم و حمایت می‌کنم. دکتر پازوکی از دانشجویان خواست برای به روز رسانی علوم خود در کمیته های پژوهشی و علمی عضو شده و اظهار امیدواری کرد تمام دانشجویان با علم آموزی، پژوهش و تولید بتوانند در روند اعتلای علمی کشور قدم برداشته و از رهنمود‌های اساتید و تجارب دانشجویان سال بالاتر استفاده کنند.

  • گروه اخبار : اخبار,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 21917
:
کلیدواژه ها
خبرنگار

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings