ارائه گزارش از فرایند دانش پژوهی دکتر کوروش جودکی
عنوان: طراحی، اجرا و ارزشیابی آزمون بالینی کوتاه مبتنی بر بازاندیشی بر رفتار یادگیری و صلاحیت بالینی دانشجویان کارشناسی پرستاری در بخش مراقبت ویژه
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی ایران: بیستم مهرماه دکتر کوروش جودکی؛ عضو هیات علمی گروه پرستاری داخلی جراحی، گزارشی از فرایند دانش پژوهی خود با عنوان "طراحی، اجرا و ارزشیابی آزمون بالینی کوتاه مبتنی بر بازاندیشی بر رفتار یادگیری و صلاحیت بالینی دانشجویان کارشناسی پرستاری در بخش مراقبت ویژه" را در جلسه دفتر مطالعات و توسعه آموزش دانشکده ارائه کرد.
نتایج اجرای مرحله اول فرایند نشان داد که ارزشیابی دانشجو به شیوه Mini-CEX همراه با بازاندیشی، رفتار یادگیری و صلاحیت بالینی دانشجویان را بهبود می بخشد. در پایان اعضا جلسه پیشنهاد دادند این شیوه ارزشیابی همراه با بازاندیشی در سایر کارآموزی ها و در مورد دیگر مهارت های بالینی دانشجویان مانند مصاحبه و ارتباط با بیمار هم استمرار داشته و مورد استفاده قرار گیرد.
کامنت