• 1404/07/21 - 12:08
  • - تعداد بازدید: 113
  • - تعداد بازدید کنندگان: 98
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

ارائه گزارش از فرایند دانش­ پژوهی دکتر کوروش جودکی

عنوان: طراحی، اجرا و ارزشیابی آزمون بالینی کوتاه مبتنی بر بازاندیشی بر رفتار یادگیری و صلاحیت بالینی دانشجویان کارشناسی پرستاری در بخش مراقبت ویژه

359454.mp3 ارائه گزارش از فرایند دانش­ پژوهی دکتر کوروش جودکی

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی ایران: بیستم مهرماه دکتر کوروش جودکی؛ عضو هیات علمی گروه پرستاری داخلی جراحی، گزارشی از فرایند دانش­ پژوهی خود با عنوان "طراحی، اجرا و ارزشیابی آزمون بالینی کوتاه مبتنی بر بازاندیشی بر رفتار یادگیری و صلاحیت بالینی دانشجویان کارشناسی پرستاری در بخش مراقبت ویژه" را در جلسه دفتر مطالعات و توسعه آموزش دانشکده ارائه کرد.  

نتایج اجرای مرحله اول فرایند نشان داد که ارزشیابی دانشجو  به شیوه  Mini-CEX همراه با بازاندیشی، رفتار یادگیری و صلاحیت بالینی دانشجویان را بهبود می ­بخشد. در پایان اعضا جلسه پیشنهاد دادند  این شیوه ارزشیابی همراه با بازاندیشی در سایر کارآموزی ­ها و در مورد دیگر مهارت­ های بالینی دانشجویان مانند مصاحبه و ارتباط با بیمار هم استمرار داشته و مورد استفاده قرار گیرد.

  • گروه اخبار : اطلاعیه ها
  • کد خبر : 359454
:
کلیدواژه ها
فرنوش رهنمائی
خبرنگار

فرنوش رهنمائی

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings