اخبار دانشکده

  • 1401/09/20 - 11:18
  • - تعداد بازدید: 234
  • - تعداد بازدید کنندگان: 214
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

تقدیر از دانشجویان برتر اخلاقی، فعالان فرهنگی، رتبه داران ورزشی و پژوهشی

به مناسبت روز دانشجو مراسمی جهت تقدیر از دانشجویان برتر برگزار شد.

8728.mp3 تقدیر از دانشجویان برتر اخلاقی، فعالان فرهنگی، رتبه داران ورزشی و پژوهشی

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی: به همت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشکده، شنبه نوزدهم آذرماه بمناسبت روز دانشجو، مراسمی با حضور هیات رئیسه دانشکده و جمعی از دانشجویان برتر اخلاقی، فعالان فرهنگی، رتبه داران ورزشی و پژوهشی در دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد.

در این مراسم دکتر پیروی؛ رئیس دانشکده ضمن تبریک روز دانشجو به بیان ویژگی های دانشجوی برتر پرداخت. وی تاکید کرد دانشجویان باید علاوه بر پیشرفت علمی در سایر امور فرهنگی و ورزشی نیز به فعالیت بپردازند. دکتر اینانلو؛ معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده ضمن تبریک روز دانشجو، برحمایت همه جانبه معاونت دانشجویی فرهنگی از فعالیت های فرهنگی تاکید کرد و ارتقا فعالیت های دانشجویی دو انجمن علمی این دانشکده و هم چنین افتتاح خانه فرهنگ و خرد دانشکده به منظور ایجاد فضایی مختص انجام فعالیت های فرهنگی را از اقدامات مهم این معاونت برشمرد و خواستار تعامل بیشتر دانشجویان در حوزه فرهنگی با این معاونت شد.

در ادامه دانشجویان به بیان نظرات و مشکلات خود در امور رفاهی، فرهنگی و آموزشی پرداختند و پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف بیان کردند و هیات رئیسه نیز به مطالبات آنها پاسخ داد. 

در پایان از دانشجویان برتر اخلاق مدار، فعال فرهنگی و ورزشی و پژوهشی تقدیر شد.

  • گروه اخبار : اخبار
  • کد خبر : 8728
:
کلیدواژه ها
خبرنگار

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings