مسئول امور اداری: الناز کاشانی
شماره تماس: ۴۳۶۵۱۴۰۱ 

شرح وظایف: 

  • انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات و روش ها، آموزش، طبقه بندی مشاغل و تهیه پیشنهادهای لازم جهت ارسال به مرجع ذی ربط.
  • تهیه مجموعه هدف، وظایف و پست های سازمانی پیشنهاد آن به مرجع ذیربط جهت تائید
  • انجام فعالیت های لازم در زمینه پیاده کردن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل دولت در مورد مستخدمین وزارتخانه و یا سازمان متبوع با همکاری واحد کارگزینی
  • جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در زمینه قوانین و مقررات اداری و استخدامی و نظارت بر حسن اجرای آن
  • تشریک مساعی در تنظیم آئین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های مورد لزوم در ارتباط با نیازهای سازمان متبوع
  • راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی و سازماندهی فعالیت‌های مربوطه و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود اختیارات و مسئولیت واحدهای تحت سرپرستی
  • ایجاد زمینه های مناسب برای جذب نیروی انسانی متعهد و متخصص و کارآمد و نگهداری نیروهای لایق و شایسته موجود
  • شرکت در کمیته ها، سمینارها و جلسه های مختلف و گزارش های لازم جهت استحضار مقام محترم اداری و مالی دانشکده
  • هماهنگ نمودن فعالیت واحدهای تابعه با برنامه ها، هدف های مورد نظر و خط مشی کلی تعیین شده
  • صدور دستورات لازم بمنظور ایجاد هماهنگی بین واحدهای تحت سرپرستی
  • نظارت بر حسن انجام امور کارگزینی کارکنان برابر قوانین و مقررات استخدامی
  • نظارت بر حسن امور بانک های اطلاعاتی و تهیه آمار های پرسنلی
  • بررسی و کنترل نامه‌های تهیه شده و پاراف آنها
  • بررسی و رسیدگی به امور حضو و غیاب، عملکرد و ترفیعات
  • گردآوری قوانین و مقررات کارکنان و اعضاء هیات علمی
  • نظارت بر حسن اجرای امور مربوط به سیستم جامع پرسنلی
  • دریافت دستور و برنامه کار از معاونت اداری و مالی دانشکده
  • نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
  • شرکت در جلسات و مطرح کردن خط مشی های اموراداری
  • نظارت و سرپرستی امور دفتری و بایگانی
  • تهیه گزارشات لازم و ارسال آنها جهت مافوق
  • تهیه و تنظیم قراردادها و شرکت در مناقصات
  • نظارت بر کلیه کارهای عمومی
Template settings