مسئول برنامه ریزی نظری پرستاری و مامایی: دکتر راحله محمدی
پست الکترونیک: mohammadirr1357@gmail.comشماره داخلی: ۴۳۶۵۱۰۰۰ داخلی ۳۱۶شرح وظایف:
- تهیه و تدوین و بازنگری جدول زمان بندی ۸ ترم دانشجویان براساس رعایت دروس پیش نیاز
- تدوین تقویم دانشگاهی برای هر ترم با مشورت معاونت آموزشی
- تدوین تقویم پیشنهادی واحدهای درسی برای دانشجویان در ورودی های مختلف و ارائه آن به معاونت آموزشی، مدیران گروه ها و ریاست دفتر آموزش برای بررسی و ارائه پیشنهادات سه ماه قبل از پایان ترم جاری
- بررسی پیشنهادات مدرسین و دانشجویان، در صورت امکان کاربرد پیشنهادات برای برنامه های ترم آینده
- برقراری ارتباط با اساتید مدعو برای آگاهی از درخواست آنها نسبت به روز و زمان برگزاری واحد درسی برای ترم بعد
- تهیه پیش نویس نامه های مربوط به مدرسین علوم پایه پزشکی، دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی، گروه معارف و دانشگده بهداشت دانشگاه (حداقل سه ماه قبل از شروع ترم)
- تدوین برنامه هفتگی با توجه به اطـلاعات جمع آوری شده و تعیین کلاس ها و ...
- ارائه برنامه تدوین شده جهت بررسی و اعلام نظر به معاونت آموزشی و رئیس اداره آموزش
- اعمال نظرات پیشنهادی معاونت آموزشی و رئیس اداره آموزش در برنامه تدوین شده درصورت امکان
- ارائه برنامه های تدوین شده به هیئت رئیسه، مدیران گروه ها و .....
- حضور در دفتر برنامه ریزی جهت پاسخگویی به سئوالات و مشکلات مربوط به برنامه های تئوری دانشجویان پرستاری و مامایی
- برقراری ارتباط با اساتید مدعو جهت آگاهی از وضعیت دانشجویان، کلاس ها و برگزاری آنها
- برقراری ارتباط با دانشجویان به منظور دریافت نظرات و پیشنهادات آنان
- پی گیری و کنترل مربوط به گزارشات و نواقص و مشکلات فیزیکی کلاس ها و ..
- گزارش عملکرد هر نیمسال به معاونت آموزشی
مسئول دفتر، دفتر برنامه ریزی: زهرا جاپلقی
شماره داخلی: ۴۳۶۵۱۰۰۰ داخلی ۳۱۵
شرح وظایف:
- تهیه و تنظیم پوشه های حضور و غیاب کلاس ها
- اخذ لیست حضور و غیاب دانشجویان دروس اساتید مدعو پس از اتمام زمان حذف و اضافه از اداره آموزش و قراردادن در پوشه های حضور و غیاب کلاس ها
- زیراکس برنامه هفتگی کلیه مقاطع و نصب در تابلو اعلانات دفتر برنامه هفتگی
- نظارت بر برگزاری کلاس ها و در صورت عدم تشکیل کلاس، اطلاع به مسئول برنامه ریزی نظری
- پیگیری کلاس های جبرانی اعم از تعیین شماره کلاس، اطلاع رسانی به دانشجویان و.......
- تماس تلفنی و یا ارسال پیام های عدم تشکیل کلاس ، تاخیر در شروع کلاس ها به نمایندگان کلاسها
- راهنمایی اساتید مدعو در شروع هر ترم جهت تشکیل کلاس ها
- انتقال پیامهای ضروری به اساتید حین تشکیل کلاسها
- نظارت بر امور کلاسها اعم از بهداشت محیط کلاس، سرمایش، گرمایش، نواقص وسایل موجود در کلاس از جمله تخته، پرده، کامپیوتر، روشنایی و پیگیری از واحد مربوطه جهت رفع مشکل
- تحویل نامه های وارده به دفتر برنامه ریزی از واحدهای مختلف و پس از انجام اقدامات لازم توسط مسئول برنامه ریزی –بایگانی آن ها
- فاکس نامه ها
- بایگانی نامه های وارده از داخل و خارج دانشکده
- تماس با اساتید مدعو جهت هماهنگی ارسال پاکتهای آزمونهای برگزار و تصحیح شده توسط نامه رسان دانشکده
- ثبت درخواست های جنس از انبار ماهیانه اعضای هیئت علمی در سیستم اتوماسیون
- انجام اسکن نامه اعضای هیئت علمی