مدیر تحصیلات تکمیلی: دکتر منا علی نژاد
شماره داخلی: ۴۳۶۵۱۰۰۰ داخلی ۲۲۳
شرح وظایف:
- تشکیل جلسات شورای تحصیلات تکمیلی بر اساس دستور جلسه تعیین شده و ثبت تصمیمات متخذه (دبیر)
- بررسی و اظهار نظر در مورد مسائل آموزشی ارجاع شده از سوی ریاست یا معاونت آموزشی دانشکده
- پیشنهاد تغییرات لازم در نحوه اجرای برنامه های درسی در چهار چوب ضوابط به شورای تحصیلات تکمیلی
- پیشنهاد برنامه های درسی جدید مورد نیاز در راستای بازنگری کلی برنامه ها
- آشنا ساختن دانشجویان با آئین نامه ها و مقررات آموزشی و پیگیری اجرای آن
- برگزاری برنامه آشناسازی دانشجویان دکتری جدیدالورود
- برگزاری برنامه آشناسازی دانشجویان ارشد جدیدالورود
- برگزاری امتحانات جامع دانشجویان دکترا
- اعلام نتایج آزمون جامع دکترا ( حداکثر یک ماه بعد) به معاونت آموزشی
- انجام هماهنگی های لازم جهت ثبت عنوان پروپوزال دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی
- پیگیری گزارش های سه ماهه پیشرفت تحصیلی دانشجویان ارشد در رابطه با پایان نامه
- طرح موضوعات پیرامون امور پایان نامه و رساله در شورای تحصیلات تکمیلی
- هماهنگی برای برگزاری جلسات گزارش ۶ ماهه دانشجویان دکترا
- رسیدگی و پیگیری امور اجرائی آموزش و پژوهش دانشجویان ارشد و دکترا بر اساس مقررات و آئین نامه ها
- تائید و تعیین داوران و نماینده های تحصیلات تکمیلی برای پروپوزال های مقاطع ارشد
- برگزاری جلسات هم اندیشی اساتید و دانشجویان دکتری
- تائید اساتید راهنما و مشاور پیشنهادی دانشجویان کارشناسی ارشد
- بازبینی دستورالعمل های نگارش پروپوزال و پایان نا مه و فرآیندها و فرم های تحصیلات تکمیلی با طرح در شورای تحصیلات تکمیلی
- نظارت بر حسن اجرای جلسات دفاع از پروپوزال، پایان نامه و رساله دانشجویان
کارشناس مسئول خدمات آموزشی (کارشناس مسئول واحد تحصیلات تکمیلی): مریم ناطقی
شماره داخلی: ۴۳۶۵۱۰۰۰ داخلی ۳۱۰
آدرس پست الکترونیک: nateghi.mar@iums.ac.ir
مسئول دوره:
کارشناسی ارشد
- پرستاری داخلی جراحی ورودی ۱۴۰۰
- پرستاری کودکان، مدیریت پرستاری ورودی 1401
- پرستاری سلامت جامعه، پرستاری سالمندی، پرستاری داخلی جراحی، روانپرستاری، پرستاری کودکان ورودی 1402
- پرستاری سلامت جامعه، پرستاری سالمندی، پرستاری داخلی جراحی، روانپرستاری، پرستاری توانبخشی ورودی 1403
- پرستاری سلامت جامعه، پرستاری سالمندی، پرستاری داخلی جراحی، روانپرستاری، ورودی 1404
دکتری تخصصی پرستاری
- ورودی 1397
- ورودی 1400
- ورودی 1401
کارشناس خدمات آموزشی (کارشناس تحصیلات تکمیلی): فریبا قاسمی
شماره داخلی: ۴۳۶۵۱۰۰۰ داخلی ۳۰۸
آدرس پست الکترونیک: ghasemi.fari@iums.ac.ir
مسئول دوره:
کارشناسی ارشد
- مامایی ورودی 1398
- مشاوره در مامایی ۱۴۰۰
- مامایی، مشاوره در مامایی، پرستاری مراقبت های ویژه ورودی 1401
- مامایی، مشاوره در مامایی ورودی 1402
- مامایی، مشاوره در مامایی، پرستاری مراقبت ویژه، پرستاری کودکان، مدیریت پرستاری ورودی 1403
- مامایی، مشاوره در مامایی، پرستاری مراقبت ویژه ورودی 1404
- دانشجویان بین الملل تمامی ورودی ها
دکتری تخصصی پرستاری
دکترای تخصصی بهداشت باروری
کارشناس آموزشی (کارشناس تحصیلات تکمیلی): آزاده صابرزاده
شماره داخلی: ۴۳۶۵۱۰۰۰ داخلی ۳۰۹
آدرس پست الکترونیک: saberzadeh.a@iums.ac.ir
مسئول دوره:
کارشناسی ارشد
- پرستاری اورژانس، پرستاری توانبخشی ورودی ۱۴۰۰
- پرستاری سلامت جامعه، پرستاری داخلی جراحی، روانپرستاری ورودی 1401
- پرستاری اورژانس، پرستاری توانبخشی، پرستاری مراقبتهای ویژه، پرستاری مراقبتهای ویژه نورزادان، مدیریت پرستاری ورودی 1402
- پرستاری اورژانس، پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان ورودی 1403
- پرستاری اورژانس، پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان، پرستاری کودکان، مدیریت پرستاری، پرستاری توانبخشی ورودی 1404
دکتری تخصصی پرستاری
- ورودی 1396
- ورودی 1399
- ورودی 1403
شرح وظایف کارشناسان تحصیلات تکمیلی:
- بررسی و انجام کلیه امور مربوط به ثبت نام، انتخاب واحد، حذف و اضافه دانشجویان
- اعلام عدم مراجعه پذیرفته شدگان در هر ترم به دانشگاه
- برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان
- پیگیری ثبت نمرات در سما توسط اساتید
- بررسی وضعیت پیشرفت تحصیلی دانشجویان در هر ترم
- معرفی دانشجویان واجد شرایط تشویق
- اعلام وضعیت تحصیلی دانشجویان
- تهیه گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان
- تطبیق و معادل سازی واحدهای درسی دانشجویان انتقالی، مهمان و تغییر رشته
- انجام ارزشیابی اساتید محوله از EDO
- تهیه معرفی نامه پژوهشی
- رسیدگی به درخواستهای دانشجویان در زمینه انتقال، مهمان ترم، مهمان تکدرس، تغییر رشته، انصراف دائم از تحصیل، بازگشت به تحصیل، مرخصی تحصیلی و پیگیری آن تا حصول نتیجه
- مکاتبات مربوط به صدور کارت المثنی
- استخراج و اعلام به موقع لیست دانشجویان مشروطی به مسئول اساتید مشاور تحصیلی و صدور اخطار مشروطی
- ارسال گواهی های پزشکی به معاونت امور بهداشت و درمان جهت تأیید
- پیگیری نمرات دانشجویان مهمان و امور مربوطه
- انجام امور فراغت از تحصیل دانشجویان و ارسال به دانشگاه
- صدور اخطار جهت دانشجویانی که به موقع جهت امور مربوط به فارغ التحصیلی و تسویه حساب مراجعه نمی نمایند
- اعلام اسامی فارغ التحصیلان و رتبه های تحصیلی ایشان به منظور شرکت در جشن فارغ التحصیلی
- تهیه و تنظیم آمار دانشجویان
- کنترل وضعیت تحصیلی طول مدت تحصیل دانشجویان ودرصورت نیاز اخذ مجوز تمدید سنوات از دانشگاه
- رسیدگی به درخواست فارغ التحصیلان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور و تکمیل فرم های انگلیسی
- تهیه وتنظیم حکم مقرری دستیاری درهر سال با توجه به دستورالعمل مربوطه
- تصحیح اوراق امتحانی با کمک نرم افزار خوانا و سپس ارسال به واحد ارزشیابی EDOجهت تحلیل سوالات امتحانی
- انجام کلیه امور مربوط به دفاع ازپروپوزال و پایان نامه و مکاتبات مربوطه
- دریافت پایان نامه صحافی شده و ارسال به مرکز اسناد
- پیگیری امور مربوط به دانشجویان دکتری از قبیل پرداخت شهریه دانشجویان شهریه پرداز، احکام ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق، تأییدیه تحصیلی مقطع قبلی، اخذ سند تعهد...
- همکاری با دفتر برنامه ریزی در خصوص تنظیم برنامه های هفتگی
- پاسخ دهی به نامه های ارسالی از دانشگاه
- ارسال مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی به ذینفعان
- تهیه پوشه آزمون جامع و مجری برگزاری در روزهای آزمون
- پیگیری در خصوص مسایل آموزشی دانشجویان بین الملل