مسئول امور اداری: الناز کاشانی
شماره تماس: ۴۳۶۵۱۴۰۱
شرح وظایف:
- انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات و روش ها، آموزش، طبقه بندی مشاغل و تهیه پیشنهادهای لازم جهت ارسال به مرجع ذی ربط.
- تهیه مجموعه هدف، وظایف و پست های سازمانی پیشنهاد آن به مرجع ذیربط جهت تائید
- انجام فعالیت های لازم در زمینه پیاده کردن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل دولت در مورد مستخدمین وزارتخانه و یا سازمان متبوع با همکاری واحد کارگزینی
- جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در زمینه قوانین و مقررات اداری و استخدامی و نظارت بر حسن اجرای آن
- تشریک مساعی در تنظیم آئین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های مورد لزوم در ارتباط با نیازهای سازمان متبوع
- راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی و سازماندهی فعالیتهای مربوطه و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود اختیارات و مسئولیت واحدهای تحت سرپرستی
- ایجاد زمینه های مناسب برای جذب نیروی انسانی متعهد و متخصص و کارآمد و نگهداری نیروهای لایق و شایسته موجود
- شرکت در کمیته ها، سمینارها و جلسه های مختلف و گزارش های لازم جهت استحضار مقام محترم اداری و مالی دانشکده
- هماهنگ نمودن فعالیت واحدهای تابعه با برنامه ها، هدف های مورد نظر و خط مشی کلی تعیین شده
- صدور دستورات لازم بمنظور ایجاد هماهنگی بین واحدهای تحت سرپرستی
- نظارت بر حسن انجام امور کارگزینی کارکنان برابر قوانین و مقررات استخدامی
- نظارت بر حسن امور بانک های اطلاعاتی و تهیه آمار های پرسنلی
- بررسی و کنترل نامههای تهیه شده و پاراف آنها
- بررسی و رسیدگی به امور حضو و غیاب، عملکرد و ترفیعات
- گردآوری قوانین و مقررات کارکنان و اعضاء هیات علمی
- نظارت بر حسن اجرای امور مربوط به سیستم جامع پرسنلی
- دریافت دستور و برنامه کار از معاونت اداری و مالی دانشکده
- نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
- شرکت در جلسات و مطرح کردن خط مشی های اموراداری
- نظارت و سرپرستی امور دفتری و بایگانی
- تهیه گزارشات لازم و ارسال آنها جهت مافوق
- تهیه و تنظیم قراردادها و شرکت در مناقصات
- نظارت بر کلیه کارهای عمومی