حسابدار (حقوق و دستمزد):
تلفن: 43651250
شرح وظایف:
- محاسبه و تنظیم لیست حقوق و تهیه فایلها و گزارشات کسورات بیمه ای و بارگذاری در درگاه های مربوطه
- محاسبه و تنظیم لیست حق التدریس و حق تمام وقتی اساتید به همراه مستندات مربوطه
- محاسبه و تنظیم لیست دیون پرسنلی و لیست ذخیره بازخرید سنوات و مرخصی اعضای هیات علمی و پرسنل رسمی و پیمانی بر اساس احکام صادره
- تنظیم مکاتبات و بررسی اسناد و فیش های واریزی کارگاه های آموزش مداوم و ارسال به معاونت آموزشی دانشگاه
- تهیه نامه ها، طبق دستورالعمل ها و... ارجاعی از سوی مقام مافوق
حسابدار (دفتردار): فرزانه مهجوری
تلفن: 43651410
شرح وظایف:
- صدورکـلیه اسناد حسابداری دانشکده اعم از تنخواه گردانها، اموال و داراییهای ثابت خریداری شده و فروش رفته، درآمدها و فروش، حقـوق و دستمزد، اسناد اصلاحی، و اعلام نواقص موجود در مستندات ارسالی به واحدها یا اشخاص ارجاع دهـنده
- تهیه پرینت اسناد و الصاق مدارک مربوطه جهت ارائه سند به رئیس امور مالی در فاصله زمانی تعیین شده
- تهیه گزارشات لازم از وضعیت اعتبارات و عملیات مالی دانشکده و ارائه به رئیس امور مالی
- رسیدگی به حساب های بانکی دانشکده و تهیه صورت مغایرت بانکی و تفریغ بصورت ماهانه
- بررسی وصول و واریز درآمدهای اختصاصی به حساب غیر قابل برداشت
- تهیه نامه وانجام امور ارجاعی از سوی رئیس امور مالی
- کنترل تنخواه گردان پرداختی به کارپردازی و موازنه های مالی بودجه جاری، عمرانی، اختصاصی و غیره
- هماهنگی و همکاری با حسابرسان دانشگاه به منظور شفاف سازی و رفع ابهام از حسابها و اسناد و ارتقای کیفی گزارشات ارائه شده توسط آنها
- همکاری با مدیر مالی جهت عملیات بستن حساب ها در پایان دوره مالی و تهیه صورتهای مالی اساسی و صورت ها و گزارشات میان دوره ای
- کنترل اصالت قانونی مستندات پیوست سند حسابداری و صحت مبالغ و عدم قلم خوردگی و مخدوش بودن آنها و تطبیق پرداخت ها با آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه و استانداردها و رویه های موجود
حسابدار (رسیدگی): کبری رفعتی
43651416
شرح وظایف:
- رسیدگی به کلیه اسناد هزینه ای حسابداری و حقوق و دستمزد پرسنل برابر مقررات و دستورالعملهای جاری
- رسیدگی و بررسی قراردادهای منعقده با اشخاص حقیقی و حقوقی و اعلام نظر در خصوص پیش نویس قراردادها درتطابق آنها با قوانین و مقررات مالی و سایر ضوابط
- پیگیری امور مربوط به رفع نقص و واخواهی اسناد هزینه ای که از سوی کارشناس ممیزی دانشگاه مورد ایراد قرار گرفته است
- رسیدگی بر اسناد مالی مبنی بر ضمایم مدارک پیوستی و مطابقت با دستورالعملهای مالی و معاملاتی دانشگاه
- رسیدگی بر اسناد مالی از نظر ثبت اسناد بر اساس سیستم نوین مالی و بایگانی اسناد مالی سال جاری
- تهیه پرونده های مربوط به قراردادها ،اخذ ضمانتنامه های حسن اجرای تعهدات، مفاصا حساب، بیمه تامین اجتماعی و ارسال ضمانتنامه طی نامه ای به دانشگاه
امین اموال: عباس سیروش
تلفن: 43651411
شرح وظایف:
- نگهداری حساب کلیه اموال منقول ابواب جمعی و ثبت مشخصات کامل آنها در دفاتر اموال بر اساس آئین نامه اموال دولتی تحت نظر رئیس امور مالی
- اقدام لازم در مورد نصب شماره برچسپ اموال و ثبت شماره آن در دفتر سیاهه اموال، کنترل کلیه اموال، اثاثیه و ابواب جمعی واحد ها و تهیه 2 نسخه فهرست اثاثیه و لوازم هر اتاق جهت تحویل به کارمند مربوط و الصاق یک نسخه از آن در هر اتاق و نگهداری سوابق نزد خود
- ارسال صورتحسابهای اموال به اداره اموال دانشگاه پس از گواهی رئیس امور مالی بر طبق مقررات تنظیم صورت موجودی مانده اموال مصرفی در آخر هر سال
- صدور پروانه خروج برای اموالی که ابواب جمعی جمعدار ها خروج آنها ضرورت پیدا می کند
- تهیه صورت اموال زائد و اسقاط و ارسال آن به اداره ذیربط برای کسب اجازه فروش و همچنین صدور دستور حذف پس از فروش اموال و ارسال کلیه مدارک فروش و حذف به اداره اموال دانشگاه
- تحویل اموال ابواب جمعی به رئیس امور مالی جدید با نظارت ذیحساب و بر طبق قانون محاسبات عمومی و آئین نامه اموال دولتی
- بایگانی اسناد مالی راکد